Navigace

Obsah

PROVOZ OÚ VRDY OD 20. 4. 2020

Typ: ostatní
-

Vážení občané,

s účinností od 20. dubna 2020 se obnovují úřední hodiny OÚ Vrdy v plném rozsahu tak, abyste mohli využít našich služeb k zajištění úředních záležitostí. Ministerstvo zdravotnictví vydalo na základě usnesení Vlády ČR mimořádné opatření k ochraně obyvatelstva a prevenci nebezpečí a vzniku a rozšíření onemocnění COVID-19 způsobené novým koronavirem SARS-CoV-2, kterým se všem orgánům veřejné moci a správním orgánům nařizuje dodržovat na svých pracovištích zpřísněná hygienická pravidla provozu spočívající zejména v:

omezení kontaktu státních zaměstnanců, zaměstnanců a dalších úředních osob s adresáty veřejné správy (s žadateli, s jinými účastníky správních řízení) a dalšími externími osobami z řad veřejnosti na nezbytně nutnou úroveň; omezení kontaktů bude prováděno takto:

a) upřednostňování písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu veřejnosti v úředních hodinách,

b) při osobním kontaktu použití ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének a dodržování odstupu mezi osobami alespoň 2 metry,

c) příjem dokumentů od veřejnosti přednostně prostřednictvím elektronické komunikace (datových schránek, formulářů v elektronické podobě, e-mailu apod.).

K vyřízení své záležitosti bude nutné sjednat osobní návštěvu u konkrétního zaměstnance OÚ v případě, že půjde o jinou aktivitu než jen odevzdání podání či podnětu nebo vyřizování záležitostí spojených s evidencí obyvatel, ověřováním či placením nájmů a poplatků.

 

Zde naleznete seznam zaměstnanců OÚ vyřizujících konkrétní agendu s telefonními a e-mailovými kontakty.

 

Formuláře a vzory naleznete zde.

 


Vytvořeno: 15. 4. 2020
Poslední aktualizace: 15. 4. 2020 10:00
Autor: